Fixer Upper
Texas design and remodeling pros Chip and Joanna Gaines are helping homebuyers to look past the superficial, convincing them to buy the worst house on the best block and then make it beautiful.
Dr Jeff Sanders, Michelle and their two teenagers are a fun, active family who enjoy entertaining, adventure and travel; they want to downsize to a casual country home with European flair in Waco, Texas.
Chip and Joanna Gaines take a tour with clients Clint and Kelly Harp through the Brook Oaks neighborhood; the Harps look for a house with an urban feel.