Eyewitness
As teens Philip and Lukas share a first kiss, they witness a murder and don’t report it for fear of being outed. Their lie grows when Philip’s foster mom, Sheriff Helen Torrance, takes the case.
Bless the Beast and the Children
Philip and Lukas find proof that the killer lives; Helen tries to avoid allowing the case to impact her marriage; a new head of the task force is revealed.
Helen seeks Agent Davis' help tracking down a potential witness; the boys skip school and spend time at a club in New York City.
Ryan tries to shut down the case; Helen and Gabe's marriage is tested; Philip reveals a deep secret; Lukas creates a scandal.
Ryan interferes with an autopsy; Helen gets closer to the truth; Philip's mother visits; Lukas struggles with anxiety.
Helen searches for the murder weapon; Kamila pulls Helen into a desperate search; Lukas is on the verge of his dream sponsorship.