Intergalactic Zoo
Two teams of artists construct original alien animals that incorporate two models into one large creation.
The artists are given two days to create and apply a clean, detailed face makeup based on literary mash-ups.
The artists compete for immunity in a challenge based upon the Rorschach inkblot test, then they pair off and create a gatekeeper based on a unique gateway.