Family Karma
"Family Karma" provides a glimpse inside the captivating lives of a group of seven young Indian-American friends living in Miami.
Family Fun in Flannel
With the dirt about his family out in the open, Vishal sweeps it back under the rug, which doesn't sit well with Anisha; despite the tension, it's all smiles and flannel at a local pumpkin patch until Brian drops a bombshell on Monica.
After telling his feelings to Monica, Brian wishes to get rid of his playboy image and prove they can be more than just friends; Vishal and Anisha's cold war heats up.
Diwali may be a time of forgiveness, but some people missed the memo; as an argument between Vishal, Amrit and Bali erupts at the Fire Tower celebration, the friend group is fractured; Amrit welcomes his boyfriend, Nicholas, to town.
Vishal wishes to mend his friendship with Anisha at Bali's not-so-friendsgiving.
It's off to Key West for a weekend of fun in the sun; while Brian and Shaan butt heads, Monica tests Anisha's patience with her good-girl image; storm clouds gather as a game takes a scandalous turn, causing Monica to draw a line in the sand.