Fantastic Friends
Actors and twin brothers James and Oliver Phelps travel the globe to meet spellbinding guests, explore enchanting cities and take on phenomenal challenges, while managing all kinds of mischief along the way.
James and Oliver are joined by Corey Mylchreest on a journey to Melbourne, Australia, where the mystical Yarra River, a penguin parade on Phillip Island, go-karts a surf lesson and a ride onboard a spectacular WWII plane await.
James and Oliver visit Istanbul, where they bump into Natalie Tena and embark on a train journey through the mountains and valleys of Turkey; they discover the tastes of Turkish cuisine and experience Turkey's diverse culture.
James and Oliver find Alfie Allen of "Game of Thrones" in sunny Tampa, Florida, to explore magical offerings, from the city's rich cultural heritage to its sports scene and cuisine.