Fatal Affairs
Lessons in Lust
A steamy affair ignites between two teachers. When one of them turns out to be married, the lust turns to tragedy, and a body winds up in a ditch.
Bloodstained Throne
A love triangle unfolds at a medieval re-enactment group. With weddings, miscarriages and broken promises, things soon turn deadly.
A relationship at work ignites into a full-blown affair. When the infidelity is exposed, one of them will have more than just their fingers burned.
When a woman meets a marine, they fall in love and start a life together. This perfect façade hides a dirty double life of drugs and deceit.
When a new girl arrives in town, she attracts the local, married heartthrob. When they embark on an affair, it leads to mayhem and murder.
A young married mother, unhappy with her lot, takes to Tinder under a pseudonym and embarks on a steamy affair; when her true identity surfaces and her lies are exposed, the fallout results in bloodshed.