FEDS
Kidnapped
A kidnapping brings FBI agents to rural Illinois in a race against time to find Larry and Connie Van Oosten; the truth behind the abductions shocks the small town.
Prescription for Death
In South Florida, real doctors prescribe deadly opioids in quantities that don't make sense; FBI Special Agent Jennifer Turner uncovers a criminal empire, and she's got one shot to take them down.
In Boston, the violence of El Salvadorian gang MS13 is spreading; special agent Jeff Wood is the head of the FBI's North Shore Gang Taskforce and faces a battle of wits and wills to put an end to MS13's violence in his city.
The FBI discovers the makings of a terror plot in a small town in Kansas; Special Agents Amy Kuhn and Robin Smith face a battle to save the lives of hundreds of people while keeping their informant safe.
Agent Lewis heads up her first case and uncovers an unchecked world of sex, power and money behind jailhouse walls; a criminal gang takes control of the jail and its staff, and agent Lewis must gather enough evidence to take it down.