Flip or Flop Vegas
Aubrey and Bristol purchase a starter home in Las Vegas, and while it may be a small house, buyers expect the best in this town. Aubrey uses custom finishes built by Bristol to deck out the home and give it a glam-farmhouse style.
Bristol and Aubrey deal with challenges, including a broken-down pool and a depressing kitchen.
Aubrey and Bristol find a '90s-style home near Nellis Air Force Base that could be perfect for a military family after bringing in bold, modern twists.
Aubrey and Bristol check out a two-bedroom house that just hit the market, and they both agree that the house has the potential to become something truly special after receiving a 21st-century upgrade.