Fosse/Verdon
Spanning five decades, "Fosse/Verdon" explores the singular romantic and creative partnership between Bob Fosse and Gwen Verdon.
Life Is a Cabaret
Spanning five decades, Fosse/Verdon explores the singular romantic and creative partnership between Bob Fosse (Sam Rockwell) and Gwen Verdon (Michelle Williams).
Who's Got the Pain?
Rising Broadway star Gwen Verdon meets ambitious young choreographer Bob Fosse. Their lives will never be the same.
As Gwen and Bob pursue separate projects, Gwen thinks back to the beginning of her career, and the circumstances that led her here.
Bob’s career takes some huge leaps, while Gwen struggles to overcome personal and professional setbacks.
As old friends reunite for a weekend at the beach, new tensions emerge between Bob and Gwen.
All I Care About Is Love
As Bob is pulled between multiple projects, he and Gwen begin rehearsals for Chicago, but the mounting pressure may prove too much to bear.