A half-hour animated series about a pizza delivery man named Fry who is accidentally cryogenically frozen in 1999 and wakes up 1,000 years later to a brave new world — which in some ways hasn't progressed much beyond the 20th century.
Space Pilot 3000
After a pizza guy wakes up in the year 3000, he is befriended by a robot and one-eyed alien. Voices of Billy West, Katey Sagal and John Di Maggio. Guest voices: Leonard Nimoy and Dick Clark.
The Series Has Landed
Fry and Leela deliver a package to a lunar amusement park, and Bender finds romance with a farmer's daughter.
A slovenly Fry moves out of the Planet Express offices and moves in with his robot buddy Bender. Voices of Billy West, Katey Sagal and John Di Maggio.
While on a mission to rescue animals on a doomed planet, Leela becomes a target for a pushy playboy. Voices of Billy West, Katey Sagal and John Di Maggio.
While Bender becomes dizzy with fame on a robot planet, Fry and Leela are in mortal danger. Voices of Billy West, Katey Sagal and John Di Maggio.
Fry discovers that 1,000 years worth of interest has made him a billionaire. Voices of Billy West and Katey Sagal. Guest voice: Pamela Anderson Lee.