Ghost Adventures
Paranormal investigator Zak Bagans and his two-person camera crew hit the road to investigate the world’s most sinister haunted locations and put themselves face-to-face with the evil spirits that reside therein.
The Ghost crew heads to Florida to investigate the Riddle House, formerly a home to cemetery caretakers.