Gonna Be the Twin-Tail!!
Soji is a typical high school boy who loves pigtails. But when monsters with a thirst for human spirit energy invade earth, Soji - along with the help of a mysterious stranger - discovers he must transform into a pigtailed girl to defeat the enemy!