Gremlins: Secrets of the Mogwai
Set in 1920s Shanghai, ten-year-old Sam and 12-year-old Elle return the Mogwai Gizmo back home to the lush and perilous Valley of Jade.
The trust between Sam, Elle, and Gizmo is tested by a hungry supernatural stranger on a train.
When a raging storm forces her, Sam, and Gizmo to seek shelter, Elle struggles to hide her past from her friends and a too-friendly innkeeper.