Guilty Pleasures
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, Chef Perry invites a different celebrity to share their guilty pleasure. Ranging from sausage rolls to microwaveable burgers. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Today, Perry is joined by Luuk Ikink, whose guilty pleasure is a cheeseburger.
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, Chef Perry invites a different celebrity to share their guilty pleasure. Ranging from sausage rolls to microwaveable burgers. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Today, Perry is joined by Vivienne van den Assen, whose guilty pleasure is a Hawaiian grilled cheese sandwich.
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, Chef Perry invites a different celebrity to share their guilty pleasure. Ranging from sausage rolls to microwaveable burgers. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Today, Perry is joined by Dries Roelvink, whose guilty pleasure is a meatball.
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, Chef Perry invites a different celebrity to share their guilty pleasure. Ranging from sausage rolls to microwaveable burgers. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Today, Perry is joined by Douwe Bob, whose guilty pleasure is fried chicken.
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, Chef Perry invites a different celebrity to share their guilty pleasure. Ranging from sausage rolls to microwaveable burgers. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Today, Perry is joined by Do, whose guilty pleasure is a roti roll.
Guilty Pleasures is what this 24Kitchen show is all about. In every episode, Chef Perry invites a different celebrity to share their guilty pleasure. Ranging from sausage rolls to microwaveable burgers. Together, they prepare a gourmet version of the dish. Today, Perry is joined by Patrick Martens, whose guilty pleasure is a sausage roll.