Gurren Lagann
Bust Through the Heavens with Your Drill
Simon and Kamina must activate a mysterious mecha to save their village from invasion.
Team Gurren must work together with the Black Siblings to take down a Beastman foe on empty stomachs.
Team Gurren must find their way out of a strange underground village where they worship Gunmen as divine beings.
Team Gurren continues to the Gunmen rallying point; not everything is as it seems at a hot-spring getaway in the middle of nowhere.