Help! My House Is Haunted
Devil in Disguise
In Peterborough, England, there's something dark and sinister lurking in Kevin's home; it drags him out of bed and leaves him with painful scratches; in an emotional and intense investigation, the team uncovers a demon entity that wants his soul.
The Old Vicarage Hotel in Bridgwater has been inundated with reports of paranormal activity; with 800 years of history attached to the building, the team is unsure if they will be able to unravel who is there and what they want.
An earthquake causes terrifying paranormal activity that leaves homeowner Gillian too afraid to sleep in her own bedroom; the team unearths several spirits, including some sinister entities who've been causing chaos ever since the seismic shift.
Renovation work has stirred up terrifying paranormal activity in Sarah's Victorian terrace in Neath, Wales; the team finds a link between the land and a renowned medium called Winifred, so Ian channels her to help crack the case.
Poltergeist phenomena and disembodied voices have turned Julie and Bill's dream home into a nightmare.