Hidden Palms
Greta refuses to answer Johnny's questions about Eddie's death; Bob and Karen spend an evening at the country club with Tess and Travis.
Johnny seeks out Eddie's mom for answers; Cliff devises a plan to get rid of Travis; Jesse Jo takes Nikki under his wing; feeling guilty, Greta confesses to Johnny.
Liza tells Johnny who was fleeing Eddie's house the night of his death; Greta's father (Kyle Secor) returns to town and flirts with Tess and Karen.
Johnny confronts Greta about the bloody angel costume Liza found in Cliff's room; Nikki catches Cliff kissing Mrs. Nolan at Tess' birthday party.