Inside Greenpeace
A unique look into the mission and inner workings of Greenpeace through its legal campaigns, top-level scientific work and lobbying, and follows the work of activists and campaigners in their mission to save the planet.
Activist Dima Litvinov is on a dangerous mission; he documents the effects of the Russian military actions at the Chernobyl nuclear power plant and detects radiation levels.