It's Pony
A normal girl’s life is made extraordinary by her best friend- an unpredictable, outrageous, and hilarious talking pony. No matter the complications he causes, Annie knows that everything is better when Pony is around.
Annie takes up bowling to impress a boy, and Pony gets fingers; when Pony thinks the subway ride to an escape room is the escape room, Annie needs to stop him from causing a transportation disaster.
When Annie has a bad day, Pony comforts her with his advice; Annie and Pony switch identities in a VR game.
Annie and friends plan a heist to retrieve Pony from the rich kid who thinks he owns him now; after Gerry adopts a pet rock and starts having Annie and Pony-style adventures, they worry that they've lost their special sauce.