Unbelievable Me
After contracting meningitis and losing both of her arms, makeup vlogger Tilly is getting to grips with her bionic arms; social media sensation Victoria pursues a news reporting career despite losing three of her limbs in an electrical accident.
In Austin, Texas, skateboarder Kanya is living her life to the extreme despite being born with no legs; in Georgia, Nick's rare type of primordial dwarfism doesn't stop him from being the centre of attention on his birthday.
The uplifting and inspirational stories of unique individuals around the world living with rare medical conditions, who are determined to live their best lives.