JonBenét: An American Murder Mystery
A Killer on the Loose
A reexamination of the 1996 murder of 6-year-old JonBenét Ramsey includes never-before-seen evidence, police interrogation tapes, unsealed documents, more than 500 family photographs, and profiles of chief suspects.
Pool of Suspects
In Boulder, Colo., the police focus on JonBenét Ramsey's family during the murder investigation, then a slew of new suspects emerge, turning the case on its head.
The JonBenét Ramsey murder case takes a turn after an anonymous confession comes to light from a source located 8,000 miles away from Colorado; an interview with the only person ever arrested for the child's murder.