I Am Shauna Rae
Young adult Shauna Rae survived a rare form of brain cancer as a child but now navigates life in the body of an 8-year-old.
Trapped at Age 8
Shauna tries to live like a normal 22-year-old, but at 3 feet 10 inches, she's stuck in the body of an 8-year-old; from dating to drinking, Shauna faces surprising obstacles on her quest for independence.
Shauna heads to a brewery with friends; a doctor is concerned over Shauna's worsening migraines.
The girls go bridesmaid dress shopping for Tara's wedding, but Shauna gets frustrated when nothing fits her; wanting to make changes to her life, Shauna considers a future career and joins a gym; Shauna goes on a blind date.
Shauna realizes her limitations while getting hands-on experience at a farm; she asks Tara for advice, but things turn sour when they get into an argument; Shauna gets a new tattoo; Mark and Rylee put on their first puppet show in two years.
Shauna and Rylee throw Tara a bachelorette party in Pittsburgh that's full of surprises, and things get heated between the sisters while at a bar; Mark and Patty enjoy dinner alone and talk about what life will be like as empty nesters.
It's Halloween, and Shauna struggles to find a costume that fits; Shauna makes a life-changing announcement; the matchmaker reconnects with Shauna and has a surprising match.