Juan Carlos: Downfall of The King
Corinna zu Sayn-Wittgenstein is the focus of the Spanish secret service after her relationship with Juan Carlos I ends.
The recording of a conversation between Corinna and an ex-employee of the secret service is leaked; Juan Carlos must abdicate.