K-Everything
Daniel Dae Kim explores the worldwide surge of South Korean influence, examining its impact on everything from cinema and music to aesthetics and cuisine.
K-barbecue might have put Korean food on the map, but it's just one part of the country's richly diverse cuisine; top chefs are digging into Korea's history to make the most of what's available and transforming fine dining across the world; Daniel Dae Kim explores the meteoric rise of Korean food.
Many people want the polished appearance of K-pop idols; Daniel Dae Kim realizes how modernization and political changes root appearance-consciousness in Korean society.