Kamikaze
Julie's wealthy parents and brother die in a plane crash, leaving Julie alone in an empty mansion to reevaluate what she considers important in life.
The Party is Over
After her life is upended by a devastating text from her father, 18-year-old Julie survives a plane crash of her own.
Before and After
While struggling with the loss of her family, Julie attempts to figure out what she wants to do with her life.
Julie flies endlessly around the world in hopes of meeting the same fate as her family.