Who Killed Jane Doe?
In 2005, Pamela Knight vanishes on her son's birthday, and, years later, two men find the remains of a woman buried under an abandoned shed.
After a young woman's body is discovered naked in a Minnesota ditch, investigators embark on a decades-long hunt to identify her; meanwhile, over 1,000 miles away, a despairing family refuses to stop looking for the daughter and sister they love.