Kristin Chenoweth returns to her hometown to investigate the true story of three young Oklahoma girls found murdered after their first night at camp; the tragedy, manhunt, and trial of their suspected killer captivated the nation in 1977.
Award-winning actress and singer Kristin Chenoweth returns to her home state of Oklahoma to investigate the infamous killing of three young girl scouts, found murdered after their first night at sleepaway camp.
In the wake of the brutal murders at Camp Scott, the hunt for the victims' killer escalates.