Heartbreakers
Losing My Religion
When a pastor has a 10-year affair with the wife of one of his closest friends and loyal parishioners, it leads to jealousy, heartbreak and murder.
Shot Through the Heart
A love triangle between a principal, football coach and school clerk rocks a small Texas town and ends in an execution-style murder.