Láska a smrt
Lovkyně
Po překvapivě vypjatém volejbalovém zápase navrhne Candy Allanovi milostný poměr. Ačkoli ten zpočátku odmítá, dvojice brzy začne vymýšlet strategii své tajné dohody.
Pocit normálnosti se vrací poté, co je Candy nucena analyzovat své vlastní manželství. Pat brzy učiní objev, který ho přiměje hledat odpovědi u Sherry.
Detektivové zintenzivní výslechy a Candy si najme Dona Crowdera jako svého právníka. Allan se přizná k poměru s Bettyinou příbuznou a Pat je frustrovaný z toho, že o ničem neví.
1980. Na začátku procesu rozzuří Allanovo svědectví o Bettyině duševním stavu jejího otce. Candy navštíví rozzlobený pastor.