Snowpiercer
Layton uses his new position as train detective to investigate the murder while gathering intel for the revolution on the side. Meanwhile, Melanie faces a resource crisis, with potentially drastic consequences for the entire train.
A twist in the murder investigation brings Layton face to face with the murderer, and dangerously close to Melanie’s secret.
Hiding out with help from his allies, Layton lays track for revolution. Meanwhile, an engineering emergency threatens every soul on Snowpiercer, and Melanie is the only one who can save them.