Leopard Skin
A criminal gang fleeing a botched jewelry heist is forced to hide out in a beach side estate where two women live in seclusion. Their world turns into a web of secrets, betrayal and desire.
The Map & the Territory
Alba and her ex-husband's girlfriend Batty prepare for guests when criminals storm into the house after a botched heist; unable to cancel plans, they must sit through an awkward evening.
All Your Questions Answered
Tensions rise as Malone predicts exactly how everyone plans to betray each other; Alba's former housekeeper visits without an explanation.
Alba is still reeling from her late husband's betrayal; while in recovery, Inocencia tells Alba a secret that gives her the chance to seek revenge on Batty.
The criminals uncover key information about the robbery, making them realize they were betrayed by the man who hired them; as Maru and Batty flee, one of them hesitates.
Alba's escalating games lead her to realize she's becoming someone she doesn't recognize; when she goes to a dangerous extreme, Alba develops new feelings for Batty.
Batty reveals the truth about her crime but doesn't want to make Alba an accomplice; the criminals renegotiate their deal and devise a new plan; Max, Maru's boyfriend, returns to look for her.