Alaskan Bush People
Deep in the Alaskan wilderness lives a newly discovered family who was born and raised wild. Billy Brown, his wife Ami and their seven grown children are unlike any other family in America. The Brown family must work together to survive against the odds.
Raised Wild
A unique family builds a small shack in the Alaskan bush in which the nine of them will sleep and live off the grid.
Human Wolf Pack
The Brown brothers must step up in the building of the cabin; the wolf pack hunts for potential mates.
The Browns must hurry to gather supplies when winter hits early; the family races to get the essential supplies.
Following a confrontation that shuts down production, the Browns are forced to make a major decision.
The Browns reflect on the year of living in the Alaskan Bush; revelations about the family's lifestyle.