Lidé z předměstí
Starej se o svý
Samira je přesvědčená, že její soused kuje něco nekalého, co možná zahrnuje i zločin.
Pouliční párty vynese na světlo světa šokující tajemství a Samira podezřívá Roba, že něco tají.
Střípky z Robovy a Naveenovy minulosti vyplouvají na povrch a Samira učiní objev, který všechno změní.
Parta ze slepé ulice hledá odpovědi, aby zachránila osobu ze sousedství, která je možná v nebezpečí.