Light of My Lion
The Boy Called Lion
Hiroto Komori žije klidným životem s mladším bratrem Michitem, který má autismus. Jednoho dne se u jejich domu objeví chlapec, který si říká Lion.
Hiroto se domnívá, že zjistil, kdo je Lionův otec. Později vezme Michita a Liona do zoo, kde je vystaveno Michitovo umění.
Když Lion náhle onemocní horečkou, znepokojený Hiroto ho odveze do nemocnice, ale uvědomí si, že ani nezná chlapcův věk.
Kudo napíše článek, v němž tvrdí, že Aoi je stále naživu. Záhadný muž jí oznámí, že její identita byla prozrazena, a pomůže jí uniknout policii.
Hiroto si přečte článek o Aoi a nechápe, proč by šířila tak očividnou lež. Později se dozví šokující pravdu o ní a o Lionovi.