Lioness
Taylor Sheridan’s (1923, Tulsa King) spy thriller follows Joe (Zoe Saldaña) who leads an undercover operation to take down a terrorist group from within.
Sacrificial Soldiers
Things go awry for Joe and her team during a mission out in the field; Joe is left devastated; upon her return home, Joe's family life presents it's own challenges; Cruz tries to escape a dangerous situation; Joe must choose an agent.
The Beating
Joe continues her training with Cruz; her methods are questionable; Cruz starts to build a relationship with Aaliyah; Kate gets into a fight during her soccer game; Neal has to deliver difficult news to a patient.
Cruz is invited to spend the weekend with Aaliyah and her inner-circle; Joe keeps Kaitlyn informed of Cruz's progress; Kyle comes to Joe desperate for help with an asset.
Joe and Neal deal with the aftermath of Kate's accident; Westfield and Kaitlyn deploy Joe's team to subdue a terrorist threat; Cruz's cover may be in jeopardy.
Aaliyah bonds with Cruz over a spa day. Bobby, Tex, Two Cups, Randy and Tucker confront a threat at the Safe House. Kaitlyn and Joe are scolded for the San Antonio mission in a debrief.