Love Life
Anna Kendrick stars in this anthology romantic comedy series that follows a millennial New Yorker’s quest to find her “person,” with each episode telling the winding, relatable story of one that got away.
Magnus Lund Part Two
It's 2016 and Darby's now hitched. As her marriage becomes increasingly distant, Darby reconnects with someone from her past who's determined to make amends for his callous behavior. Meanwhile, Sara and Jim struggle to reconcile their paradoxical visions for the future.