Moon Girl's Lab
Moon Girl is dropping knowledge and dropping bars as she uses the power of science to take down some serious baddies in these new musical shorts.
Adaptations
When the thieving Bone Collector robs the history museum, Moon Girl realizes it's time to put Devil Dinosaur's all-natural evolutions on display.
When a neglected mutant plant attacks Casey, Moon Girl and Devil use the power of plant knowledge to stop a growing problem.
When the robber Rockin' Rudy gets away for the millionth time, Moon Girl and Devil use gravity to bring on his fall.
When the nightmarish Nox tries to steal all the light from Coney Island, Moon Girl and Devil Dinosaur work together to snuff out her plans.
When the fiendish Flying Fox steals in the subway, Moon Girl and Devil use the science of sound to stop the bat-like baddie.