Zakřič a jsi ze hry pryč
Slavný pár hororových nadšenců Tempestt Bledsoe a Darryl Bell si připravili ďábelskou soutěž, do které pozvali celebrity (Jaleela Whitea, Shoniquu Shandai a Lil Xana) a jejich přátele, aby se pokusili projít strašidelnými bludišti, aniž by strachy křičeli.