Making The Cut
Heidi Klum a Tim Gunn jsou zpátky jako moderátoři celosvětové módní soutěže, v níž uznávaní návrháři z celého světa soutěží o to, kdo se stane další velkou módní značkou. Každý týden je možné vítězné modely zakoupit v obchodě Making the Cut na Amazonu a vítězný návrhář získá milion dolarů, které může do své značky investovat.