Mare navštíví děsivé místo vraždy. Když se objeví videozáznam z noci, kdy došlo ke zločinu, vyslýchá hlavní podezřelé. Chladně přivítá detektiva Colina Zabela, který byl povolán na pomoc.
Mare a Colin analyzují nové důkazy a telefonní záznamy je zavedou k nepravděpodobnému podezřelému. Mare se oboří na Helen kvůli boji o opatrovnictví Drewa a Richard jí poradí, jak dále postupovat s Carrie.
Mare je donucena dát od případu ruce pryč a Colin vyšetřuje místního kněze kvůli nejasným okolnostem, které vedly k jeho přeložení na farnost. Anonymní telefonát dává Dawn naději, že je Katie možná stále naživu.