Margo’s Got Money Troubles
The daughter of a former Hooters waitress and an ex-pro wrestler, Margo is a recent college dropout and aspiring writer. Faced with a new baby, mounting pile of bills, and dwindling number of ways to pay them, Margo must find a way forward.