Married to Medicine
Bravo Media's docu-series follows the lives of six of Atlanta's most dynamic and successful women, including doctors and wives of doctors, as they juggle bustling careers, family, and social calendars.
A Taste of Your Own Medicine
Dr. Jackie and Dr. Simone navigate through obstacles; Mariah, Quad, Toya and Kari's lives married to medicine.
Mistress of Medicine
Mariah tries to reconcile with the ladies; Kari upsets Quad; Simone's patient deals with some news.
Mariah confronts Kari; Simone's competitive side is revealed; Dr. Jackie shares a secret.
Loyalties throughout the medical community are questioned after Mariah and Toya's fight at the party.
The fallout from the big brawl continues when Toya disinvites Mariah's family from her upcoming Spooky Ookey party; Quad has her paws full when she invites both Mariah and Toya to her Puppies in Paris soirée.