Married With Secrets
Never Coming Home
The investigation into the disappearance of a Wyoming mother and her two young sons goes cold until the revelation of a dark secret leads police to a homicide.
In Bloomington, Ill., Sgt. Jeff Pelo is a respected police officer and a model family man, then he's caught trespassing on a young woman's property after midnight, and his spotless reputation comes under fire.
The decomposed body of a San Francisco businessman is found floating in the California Aqueduct; investigators initially suspect a family member, but without evidence, the case goes cold; it takes detectives several decades to find the real killer.