Maso a krev
V malém městě na Floridě se pastor a jeho žena ujmou mladé ženy ze svého sboru. Když však zmizí, věci nemusejí být takové, jaké se zdají být.
Amina a Sarah Saidovy, dvě dospívající sestry, se bouří proti svému vzteklému tradicionalistickému otci.