Vládcové nebes
Od Stevena Spielberga, Toma Hanksa a Garyho Goetzmana, producentů Bratrstva neohrožených a Pacifik. Během druhé světové války dali všanc své životy letci 100. bombardovací skupiny, bratrstva ukutého odvahou, smrtí a vítězstvím.