Middlemost Post
When a reformed raincloud teams up with a shipwrecked sea-postman and a magic walrus, the three form the Middlemost Post — the wackiest and most loveable postal service on Mt. Middlemost.
BURT! The Musical; Sunday No FunDay
Angus accidentally throws Burt away; after Angus tells Parker and Russell to leave the house on his day off, Parker wrongly assumes it's permanent.
After one of Lily's inventions goes haywire, she enlists Parker's help to get it back under control; Angus loses his lucky beanie, which causes him to revert to being a child.
Parker accidentally loses one of Russell's teeth and hurries to find a replacement before Angus finds out; on Free Toast Day at the Middlemost Toast, Parker does whatever it takes to make sure Angus enjoys the holiday.
Parker's new friend turns out to be a leprechaun who is looking for gold; when Parker finds mysterious love letters written by Angus, the little nimbus goes all over town to find who they're meant for.