Van Go
Chewy Design Co. owner Brett Lewis renovates vans into tiny homes on the road, innovating creative solutions and tackling the many challenges that come with custom outfitting each vehicle for his clients' lifestyles.
Pop-up Food Van
Brett turns an old mail van into a home and a Mexican food truck for Chef Rolando to take out on the open road.
Family Camper
An outdoorsy family of four enlists Brett's help to build the camping vehicle of their dreams; Brett and the crew tackle the challenge while adding a kitchen, bathroom and bunk beds for the kids.
After losing his mother to cancer, a client seeks out Brett to help him build a peaceful retreat on wheels for his upcoming road trip; Brett faces one of his most elaborate builds ever when he must include a bedroom, bath and kitchen.
Brett must get creative to fit four beds, three school desks and a kitchen inside a brand-new van for an adventure-ready family of five.
Brett builds a mobile surf shop for his buddy, Alec, by completely gutting an original van and starting from scratch; together, Alec and Brett's team rebuild the van and equip it with shelf space, a loft bed and enough room for Alec's surfboards.
Two friends enlist Brett's help in building a mobile bike repair shop for their non-profit; Brett must create enough space to transport and repair all of the bikes.