Monarch: Legacy of Monsters
After surviving Godzilla’s attack on San Francisco, Cate is shaken yet again by a shocking secret. Amid monstrous threats, she embarks on a globetrotting adventure to learn the truth about her family—and the mysterious organization known as Monarch.