My 600-lb Life: Brazil
Following the journey of men and women whose lives are severely affected because of their weight.
Carlos suffers from obesity since he was a child; with several health problems, bariatric surgery is the only possible solution for him.
Welton and Marcelo suffer from super obesity; Welton no longer works and cannot put on his own shoes by himself; Marcelo suffers from apnea, which severely affects his health.
Vanessa, a mother of five, has difficulty with her daily tasks due to obesity; when the doctor says she is a time bomb waiting to explode, Vanessa decides to change her lifestyle; persistence is her weapon for the setbacks she faces.
Pastor couple Rafael and Ana need to have bariatric surgery, but have difficulty getting used to the necessary discipline; Ana starts the process first, until it's time for Rafael to take action.