Murder in the Red Light
During a six-week murder spree in 2006, Steve Wright ended the lives of five vulnerable young women; a look at the unbelievable days in which Wright continued to murder under the noses of investigating officers and the aftermath of his arrest.
In Ipswich, DNA evidence on three of the murdered victims provides Suffolk police with a match; the forensics team work around the clock to find out if his past is linked to other unsolved murders.